Освітнє середовище мотивує дітей до оволодіння різних видів компетенції , навичками та уміннями.
У різновіковій групі «Квіточка» пройшов тиждень присвячений професіям мам та тат. Були підібрані сюжетно-рольові ігри, які моделюють відносини дорослих і вимагають взаємодії кількох партнерів, що є основним засобом соціалізації дошкільнят. Природне бажання бачити себе дорослими, бути схожими на них спонукає дітей шукати сюжети своїх ігор у різноманітній діяльності дорослих. Пізнаючи довкілля, спостерігаючи працю, спілкування, життя дорослих, їхні стосунки, діти обов’язково відтворюють це в іграх з однолітками, а це дає їм можливість приміряти на себе безліч соціальних ролей (батька, матері, продавця, лікаря, виховательки тощо).
Організація сюжетно-рольової гри у садку сприяє створенню в дитячому колективі щирої, доброзичливої атмосфери співпраці та взаєморозуміння. Діти граються разом — а отже, й розподіляють обов’язки, приймають спільні рішення, обстоюють свою думку, здобувають свій перший досвід співіснування у суспільстві та мають змогу здобути практичний життєвий досвід.