ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧА РОБОТА В ПЕРІОД КАРАНТИНУ
Важливу роль у зміцненні здоров’я малят та забезпеченні потреби у руховій активності в умовах ЗДО відіграють щоденні прогулянки на свіжому повітрі. Слід відмітити роботу Ільїної О.О., яка цікаво і змістовно організовує оздоровчо-цільові прогулянки з дітьми .
Вихователі всіх вікових груп постійно дотримуються санітарно-гігієнічних вимог, систематично проводяться медико-профілактичні та оздоровчі заходи зі зниження захворюваності. Згідно річного плану в ЗДО було проведено кожної останньої середи місяця – День Здоров’я, музично-спортивні розваги: «Щоб не трапилось пожежі, треба бути обережним!», «Осінь чарівна в гості прийшла». В рамках медичного супроводу дошкільнят проводилося вимірювання антропометричних даних (вага, зріст) дітей. Результати були представлені для ознайомлення батьків у Viber.
Особливо важливого значення у роботі колективу набуває дотримання всіх заходів щодо створення безпечних умов для учасників освітнього процесу з урахуванням епідемічної ситуації в регіоні.В закладі розроблені маршрутні листи виходу на час проведення прогулянки в різних вікових групах .Ізольованість дітей однієї групи під час проведення занять у музично-фізкультурній залі,дотримання гігієничних вимог на час карантину.
Фізкультурно-оздоровча робота в закладі проводиться в комплексі різних засобів:гігієничні фактори, фізичні вправи, природне середовище.
Діти розподілені на медичні групи для фізкультурних занять ,доз фізичних навантажень у руховому режимі.
Своєчасно проводиться переведення з однієї медичної групи в іншу згідно рекомендації лікаря.
Проведено моніторингове обстеження рівня фізичної підготовленості дітей на початку навчального року по всіх вікових групах.
У вересні-жовтні фізкультурні заняття проводилися переважно на свіжому повітрі. Інструктор з фізичного виховання Падалка І.В. поєднувала різні форми організації дітей .Позитивно впливало на активність і зацікавленість дітей використання музичного супроводу (аудиозапис)
Поряд з традиційними засобами фізичного виховання,оздоровлення дошкільників використовується :фітбол-гімнастика, степ-аероробіка,на платній основі –ритмічна гімнастика.
Результати, отримані під час вивчення, свідчать про те, що в усіх перевірених групах спланована і проводиться система загартовуючих заходів:
- ранкова гімнастика з корекційними вправами;
- гімнастика пробудження;
- прогулянки на свіжому повітрі;
Педагоги закладу орієнтуються на створення оптимального рухового режиму, який відповідає біологічній потребі організму дитини і включає в себе виконання фізичних вправ, участь у рухливих іграх, тривалі прогулянки тощо. Засоби фізичного виховання добираються з урахуванням пори року та погодних умов, раціонального використання обладнання та фізкультурного інвентарю на майданчиках.